- https://podcasts.apple.com/us/podcast/personal-branding-czyli-jak-zaistnie%C4%87-na-rynku-us%C5%82ug/id1437994794?i=1000448831858
- https://open.spotify.com/episode/51ngWdrhJkSHKWOP5FDdWp
- https://soundcloud.com/swpspl/personal-branding-czyli-jak-zaistniec-na-rynku-wykonujac-wolny-zawod-bruno-zoltowski
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/05e2d731-02bf-4576-b5cd-cb338b9c9750?_lst&catalog=e9425407-77fe-43bc-ab68-1aaeb3ec6033
Tak – to jest ważne dla ciebie, twojego pacjenta i klienta, tak – to jest ważne dla twojego samopoczucia, tak – to jest ważne w perspektywie zawodowej wielu lat. Budowanie własnej marki personalnej staje się dziś kluczowe w rozwijaniu działalności na własny rachunek, jaką najczęściej prowadzą psychologowie, psychoterapeuci, trenerzy czy coachowie. Jak rozwinąć się zawodowo przez kształtowanie marki personalnej? Jakimi narzędziami ją kreować? Dlaczego samo przyjmowanie klientów i „robienie dobrej roboty” nie wystarczy? Jaką rolę w personal brandingu odgrywa internet? Jakie działania online podjąć? Wiele cennych praktycznych wskazówek dotyczących kształtowania marki personalnej daje psycholog biznesu z Uniwersytetu SWPS, Bruno Żółtowski.
Reklama dźwignią biznesu – także w usługach psychologicznych
„Być wpływowym, to jak być damą. Jeśli musisz mówić ludziom, że nią jesteś, to znaczy, że nią nie jesteś”, mówiła Margaret Thatcher. Warto to wziąć sobie do serca, myśląc o kreowaniu własnej marki personalnej. Okazuje się bowiem, że kiedy piszemy o sobie, że jesteśmy świetnymi, skutecznymi specjalistami, ludzie podają to w wątpliwość…
Obawiamy się, że, z jednej strony, oferując swoje usługi w internecie przechwalamy się, a z drugiej – nie czujemy się pewnie, jak dobrze i profesjonalnie to zrobić. Wtedy pojawia się myśl, że liczy się wizerunek zbudowany na wypracowanej z dnia na dzień postawie wobec klientów, ich opinii, opinii w branży, na dorobku zawodowym czy naukowym. To oczywiście jest częścią każdej marki osobistej, lecz te działania pochłaniają wiele czasu, w którym nie rozwijamy się zawodowo tak, jakbyśmy tego chcieli. Do tego wszystkiego okazuje się, że to na nasze cyfrowe czasy za mało. Konkurencja – czy pracuje dobrze czy źle – dzięki odpowiednim narzędziom marketingowym i budowaniu marki personalnej szybko nas wyprzedzi.
Prelegent
Bruno Żółtowski – psycholog biznesu, trener, coach, przedsiębiorca. Na co dzień wspiera menedżerów w podnoszeniu ich kompetencji kierowniczych. Specjalizuje się w rozwiązywaniu konfliktów w firmach oraz w zwiększaniu wydajności pracowników. Diagnozuje potrzeby organizacji i projektuje procesy rozwojowe dla firm i instytucji. Pasjonują go zagadnienia z zakresu optymalizacji procesów i zwiększania efektywności pracy zespołów. Ukończył studia magisterskie i doktoranckie z zakresu psychologii, szkołę coachingu, Szkołę Trenerów Biznesu Moderator, liczne szkolenia dla trenerów i z zakresu Lean Management.
Obejrzyj webinar „Zdrowie psychiczne – jak o nie dbać?”
Zdrowie psychiczne jest tak samo ważne, jak zdrowie fizyczne. Często uważamy, że dobrostan psychiczny to coś, co jest nam dane raz na zawsze. Czym tak naprawdę jest zdrowie psychiczne? Jak na co dzień dbać o równowagę emocjonalną i homeostazę psychiczną? U kogo szukać pomocy, kiedy czujemy, że „coś jest nie tak” – nastąpiła zmiana w naszym samopoczuciu, zachowaniu lub odczuwaniu? Jak wybrać dobrego specjalistę-psychoterapeutę? Psycholog Joanna Gutral rozmawia o tym z psychoterapeutką dr Agnieszką Mościcką-Teske.