Strefa Technologii Uniwersytetu SWPS

Podcastu można też posłuchać na Spotify:

  • https://podcasts.apple.com/us/podcast/gracze-przysz%C5%82o%C5%9Bci-co-nauka-ma-do-powiedzenia-o-profesjonalnym/id1592299540?i=1000540742970
  • https://web.audioteka.com/pl/podcast/d615b09f-b278-44fe-affd-715d62687414
  • https://lectonapp.com/pl/c/strefa-technologii-swps
  • https://www.empik.com/2-gracze-przyszlosci-co-nauka-ma-do-powiedzenia-o-profesjonalnym-esporcie-maciek-skorko-dr-mak-opracowanie-zbiorowe,p1286371260,ebooki-i-mp3-p?fromSearchQuery=gracze+przyszłości+-+co+nauka+mówi+o+profesjonalnym+e-sporcie

Sport elektroniczny to forma rywalizacji, w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe. Gracze z całego świata niemal przenikają do cyfrowej rzeczywistości, która nie tylko dostarcza im masę emocji, ale także bywa dochodowym biznesem. Jak to wygląda z perspektywy firmy, która profesjonalnie zajmuje się wspieraniem zawodników i trenerów e-sportu oraz organizacją ogólnoświatowych wydarzeń z tej dziedziny? O tym porozmawiamy z - Maćkiem Skorko, naukowcem, przedsiębiorcą i założycielem spółki ESPORTSLAB. Podczas webinaru dowiemy się między innymi, co nas czeka w kwestii przyszłości rozwoju technologicznego gier oraz jak e-sport może wpłynąć na nasze życie. Spotkanie poprowadzi dr Maksymilian Bielecki.

Strefa Technologii Uniwersytetu SWPS to projekt popularyzujący wiedzę o wpływie technologii na społeczeństwo. Przyglądamy się i omawiamy szanse, ale i ryzyka, jakie niesie dla ludzi jej bezprecedensowy rozwój. W ramach wielu webinarów i podcastów, spotkamy się z naukowcami, ekspertami i praktykami, którzy w różny sposób związani są z sektorem IT. Podczas rozmów połączymy merytoryczną, ścisłą wiedzę informatyczną z zagadnieniami społecznymi i humanistycznymi.

Gość

Albert Jeznach

Maciek Skorko – naukowiec i przedsiębiorca. Asystent w Instytucie Psychologii PAN, w którym prowadzi badania nad wpływem gier komputerowych na funkcjonowanie poznawcze. Założyciel spółki ESPORTSLAB, która w ramach dwóch projektów badawczo-rozwojowych, tworzy technologie i produkty wspierające rozwój zawodników sportów elektronicznych w grach Counter-Strike Global Offensive oraz League of Legends.

Prowadzący

258 bielecki

dr Maksymilian Bielecki – psycholog, neurokognitywista, adiunkt w Instytucie Psychologii Uniwersytetu SWPS. Jego zainteresowania badawcze to przede wszystkich psychologia poznawcza a także metodologia, psychometria i statystyka. Współpracuje z wieloma instytucjami naukowymi, m.in. Warszawskim Uniwersytetem Medycznym, Instytutem Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego oraz Centrum Nauki Kopernik. Jest jednym z założycieli Centrum Innowacji Społecznych HumanTech SWPS. W ramach prac centrum wykorzystuje wiedzę psychologiczną do tworzenia i ulepszania produktów, procesów i usług. Równolegle z działalnością naukową od kilkunastu lat zajmuje się projektami dla biznesu, jako lider projektów B+R a także konsultant w zakresie statystyki i ekonomii behawioralnej.

Najnowsze artykuły ze Strefy Technologii

Materiały, które mogą Cię zainteresować

Zobacz także

logo strefapsycheGroup 426 Group 430 strefa zarzadznia logo 05 logo white kopia