Wymiana doświadczeń i opinii na temat wizyty u danego lekarza – to pierwotne założenie działaności polskiego startupu ZnanyLekarz.pl. Dziś firma działa na globalnym rynku i skierowana jest nie tylko do pacjentów, lecz także lekarzy. Cyfrowa transformacja systemu opieki zdrowotnej – jaką jest biznesową szansą? Jak wygląda dziś rynek umawiania wizyt online i jak rozwinął się w czasie pandemii koronawirusa? W jaki sposób dostosować strategię rozwoju firmy do nowej rzeczywistości? Jak zdobyć dofinansowanie i odpowiednio je wykorzystać? Jak rozwijać startup, by z lokalnego biznesu przerodził się w globalny sukces?
O tym wszystkim Marta Wujek z Mam Startup rozmawia z Piotrem Radeckim – dyrektorem zarządzającym w ZnanyLekarz.pl.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/strefa-zarz%C4%85dzania-uniwersytetu-swps/id1460686479
- https://open.spotify.com/episode/1v68eF95ac0MqTzYfjEvvO
- https://soundcloud.com/user-509252963/radecki-sz-webinar-2020
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/05c54139-cc03-4434-b40a-c09337db1ae6?_lst
Piotr Radecki
Dyrektor zarządzający w firmie ZnanyLekarz.pl należącej do Grupy DocPlanner – globalnej platformy łączącej pacjentów i lekarzy, w której pracuje od 2015 r. Wcześniej pełnił tam funkcję Head of International Expansion, wspierając rozwój firmy na rynkach zagranicznych, m.in. w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Po zakończonym sukcesem projekcie ekspansji przejął w organizacji stery i rozwija ją na rodzimym rynku. Skutecznie realizuje misję spółki, którą jest sprawienie, by służba zdrowia była bardziej przyjazna pacjentom.
Już podczas studiów w Szkole Głównej Handlowej doradzał inkubatorom przedsiębiorczości i funduszom inwestycyjnym m.in. Lewiatan Business Angels. W 2013 r. dołączył do będącego we wczesnym stadium rozwoju startupu Foodpanda pośredniczącego w zamawianiu jedzenia online, stworzonego przez niemiecki fundusz Rocket Internet. W czasie gdy zarządzał działem marketingu, firma podwoiła swoje obroty. Następnie awansował (będąc w wieku zaledwie dwudziestu kilku lat) i przeniósł się do centrali firmy w Berlinie, gdzie objął stanowisko Global Offline Marketing Managera. Był odpowiedzialny za 32 rynki i rozwijał swój autorski projekt packaging brandingu, który szybko stał się jednym z głównych kanałów pozyskiwania klienta.
Marta Wujek
Jest dziennikarką serwisu MamStartup.pl. Ukończyła dziennikarstwo i nowe media w Collegium Civitas oraz Polską Szkołę Reportażu.
Partner cyklu „Rozmowy o startupach”
MamStartup.pl to jedyny w Polsce serwis w całości poświęcony tematyce startupów oraz innowacyjnych przedsiębiorstw z branży nowych technologii.