
dr
Magdalena Kubów
Wydział Nauk Społecznych w Warszawie
Dla mediów
Profil zawodowy
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. W obszarze jej zainteresowań jest projektowanie modeli biznesowych, trendwatching i prognozowanie trendów ze szczególnym uwzględnieniem trendów społecznych i kulturowych oraz rozwój innowacji społecznych i przedsiębiorczości w społeczeństwie sieciowym.
Współpracuje z International Center for New Media. Jest członkiem kapituły jury w konkursie European Youth Award (2017,2018,2019). Angażuje się w działania w projekcie mYouth 2.0. Ekspert merytoryczny w projektach z obszaru innowacyjności, przedsiębiorczości i projektowania modeli biznesowych: „Przedsiębiorczość w sektorach kreatywnych” (ALK), „Get Inspired!” (SALTO –YOUTH). Angażuje się w projekty badawcze łączące środowisko akademickie ze światem biznesu i NGO’s oraz projekty foresightowe. Prowadzi działalność badawczą w ramach współpracy z Międzynarodowym Centrum Badań nad Przywództwem Uniwersytetu SWPS.
Jako praktyk biznesu od dziesięciu lat projektuje i wdraża programy angażujące współpracę środowiska biznesowego i samorządowego, działając przede wszystkim w sferze usług publicznych. Współtworzy, wdraża, koordynuje i rozwija programy podnoszące jakość życia mieszkańców we współpracy z m.st. Warszawa, Narodowym Centrum Kultury oraz organizacjami pozarządowymi. Posiada dziewięcioletnie doświadczenie dydaktyczne płynące ze współpracy z Uniwersytetem SWPS, Akademią Leona Koźmińskiego oraz z Wydziałem Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Realizowała także warsztaty z obszaru Business Model Design dla słuchaczy Uniwersytetu Otwartego UW.
Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z zarządzania wartościami, tworzenia modeli biznesowych i projektowania innowacji społecznych.
Dla mediów
Obszary tematyczne
- Przedsiębiorczość pasjonatów
- Przedsiębiorczość pokolenia sieci
- Kulturowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości
- Społeczny i kulturowy kontekst tworzenia przedsiębiorstw
- Źródła pomysłów i inspiracji w biznesie
Informacje prasowe
Powiązane materiały na stronie uczelni
Materiały Wideo
Przedsiębiorczość pokolenia sieci
.Materiały Audio
Jakie są osoby przedsiębiorcze?
Pokolenie sieci może tworzyć firmy-idee