strefa PRAWA logo4

logo uswps nazwa 3

Marketing prawniczy - legal design, employer branding i etyka (podcast)

Marketing prawniczy wymaga spojrzenia na reklamę i promocję od zupełnie innej strony. W przypadku zawodów, takich jak adwokat, radca prawny czy notariusz promowanie jest utrudnione. Z powodu wielu ograniczeń prawnych kancelarie często rezygnują z reklamy. Ich strategia marketingowa musi opierać się przede wszystkim na informowaniu o swojej działalności - bez komunikatów wartościujących. Czy mimo ograniczeń możliwe jest tworzenie dobrego i skutecznego marketingu prawniczego? Z czego wynika opór przed budowaniem wizerunku w tej branży? Kiedy powstał marketing prawniczy i czym się charakteryzuje? Dlaczego prawnikom brakuje świadomości w zakresie tej gałęzi marketingu? Jak promować kancelarię? Czy doradztwo w zakresie marketingu to dobra droga dla prawników? Jakie są najnowsze trendy w marketingu prawniczym? Na te i wiele innych pytań odpowiada Jacek Stanisławski, który specjalizuje się w marketingu dla prawników. Spotkanie poprowadził Robert Głowacki, radca prawny, założyciel Upper Case, prawnik z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem i wykładowca Uniwersytetu SWPS.

Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, Lecton.

Interesujesz się prawem? Dołącz do nas w grupie Strefa Prawa Uniwersytetu SWPS na Facebooku.

Gość

Jacek Stanisławski

Jacek Stanisławski - Prawnik, który specjalizuje się w marketingu dla prawników. Od 14 lat pracuje z kancelariami i firmami doradczymi z Polski oraz kilku krajów europejskich. Zna specyfikę branży. To pomaga mu przy tworzeniu strategii marketingowych i projektowaniu usług oraz narzędzi służących do budowania wizerunku kancelarii. Zawodowo interesuje się też optymalizacją procesów oraz innowacyjnymi rozwiązaniami dla biznesu.Inicjator międzynarodowej konferencji nowoczesnych prawników — LEGAL MARKET DAY. Wykładowca podczas licznych szkoleń dla radców prawnych, adwokatów i doradców podatkowych. Twórca podcastu “Marketing Prawniczy w praktyce.” Biega po górach, triathlonista z ironmanem na koncie. Miłośnik żeglarstwa morskiego i wspinaczki. Przygotował i odbył roczną podróż dookoła świata.

Prowadzący

Robert Głowacki

Robert Głowacki – radca prawny, założyciel Upper Case, prawnik z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, czynny doradca restrukturyzacyjny i wykładowca akademicki na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada bogatą praktykę procesową. Występował w licznych sprawach dotyczących przedsiębiorców oraz osób fizycznych, nierzadko przed Sądem Najwyższym oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym. Reprezentował klientów w sporach korporacyjnych zakończonych sukcesem. Doradzał przy transakcjach dotyczących majątku lub udziałów i akcji, w tym takich notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Stworzył dziesiątki podmiotów gospodarczych, przekształcił, połączył wiele z nich. Zajmuje się także likwidacją spółek. Uczestniczył i uczestniczy jako syndyk lub nadzorca w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych. Na Uniwersytecie SWPS w Warszawie wykłada prawo handlowe, upadłościowe i restrukturyzacyjne.

Najnowsze artykuły - Prawo

Kanały

Zobacz także

strefa psyche strefa designu strefa zarzadzania strefa kultur logostrefa kultur logo