Adwokaci, radcy prawni czy notariusze doskonale zdają sobie sprawę z tego, że marketing prawniczy nie jest łatwym zagadnieniem i wiąże się z wieloma ograniczeniami. Dlatego tak ważne jest budowanie wizerunku eksperta oraz rozpoznawalności kancelarii za pomocą dostępnych narzędzi, m.in. LinkedIn.
W jaki sposób dotrzeć do potencjalnej grupy klientów i partnerów biznesowych? Jak działa biały wywiad? Czy warto pozycjonować się w Google? Jak wykorzystać możliwości, które daje LinkedIn? Które tanie narzędzia marketingowe mają duży potencjał?
Na te i wiele innych pytań odpowiedziały dr Joanna Roszak, która od ponad 20 lat doradza kancelariom prawnym i prawnikom indywidualnym oraz specjalizuje się w projektach wykorzystujących Internet, a także Kamila Lewandowska - z wykształcenia dziennikarka i prawniczka, ekspertka z zakresu marketingu prawniczego. Rozmowę poprowadził radca prawny Robert Głowacki, wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
Gościni
dr Joanna Roszak - doktor nauk ekonomicznych. Od ponad 20 lat doradza kancelariom prawnym i prawnikom indywidualnym, a także specjalistom świadczącym usługi profesjonalne w odkrywaniu ich mocnych stron, i na ich bazie – w budowaniu skutecznych strategii rozwoju i promocji. Specjalizuję się w projektach wykorzystujących Internet i media społecznościowe. Współzałożycielka l’expertlab, agencji doradzającej firmom z branży usług profesjonalnych, w szczególności indywidualnym prawnikom, zespołom prawnym i kancelariom w zagadnieniach dotyczących strategii rozwoju biznesu, marketingu i komunikacji.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/dr-joanna-roszak/
Gościni
Kamila Lewandowska - z wykształcenia dziennikarz i prawnik. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego i Uczelni Łazarskiego, także licznych kursów z obszarów komunikacji, budowania wizerunku i zarządzania projektami, organizowanych przez London School of Public Relations oraz Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada certyfikaty PRINCE2, LinkedIn Certified Marketing Insider (Marketing Solutions, Content & Creative Design, Marketing Strategy) oraz Digital Marketing Certification course for law firm marketers, wydany przez wiodącą amerykańską agencję Good2BSocial. Współzałożycielka l’expertlab, agencji doradzającej firmom z branży usług profesjonalnych, w szczególności indywidualnym prawnikom, zespołom prawnym i kancelariom w zagadnieniach dotyczących strategii rozwoju biznesu, marketingu i komunikacji.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/kamlewandowska/
Prowadzący
Robert Głowacki – radca prawny, założyciel Upper Case, prawnik z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, czynny doradca restrukturyzacyjny i wykładowca akademicki na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada bogatą praktykę procesową. Występował w licznych sprawach dotyczących przedsiębiorców oraz osób fizycznych, nierzadko przed Sądem Najwyższym oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym. Reprezentował klientów w sporach korporacyjnych zakończonych sukcesem. Doradzał przy transakcjach dotyczących majątku lub udziałów i akcji, w tym takich notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Stworzył dziesiątki podmiotów gospodarczych, przekształcił, połączył wiele z nich. Zajmuje się także likwidacją spółek. Uczestniczył i uczestniczy jako syndyk lub nadzorca w postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych. Na Uniwersytecie SWPS w Warszawie wykłada prawo handlowe, upadłościowe i restrukturyzacyjne.