Nie każdy superbohater nosi pelerynę. W przeciwnym razie stałaby się ona nieodłącznym elementem garderoby niejednego analityka IT. Zawód ten nie tylko wymaga pracy na pograniczu biznesu, marketingu, finansów oraz IT, ale również łączenia wielu umiejętności. Nie obca jest mu analiza danych, jak i mediowanie pomiędzy programistami a innymi obszarami w firmie.
Kim dokładnie jest analityk IT? Jakie są jego obowiązki i rola w zespole? Jakich umiejętności i cech osobowości wymaga ten zawód? Jak ważne są kompetencje miękkie oraz czy potrzebna jest wiedza technologiczna? A także jakie doświadczenie trzeba posiadać, aby móc ubiegać się o to stanowisko?
Na te i wiele innych pytań odpowie Maja Juchner, Analityczka Biznesowa i Product Owner. Rozmowę poprowadzi Aleksandra Pszczoła.
Udział jest bezpłatny - obowiązują zapisy. Kliknij, by uzupełnić formularz zgłoszeniowy.
Strefa Technologii Uniwersytetu SWPS to projekt popularyzujący wiedzę o wpływie technologii na społeczeństwo. Przyglądamy się i omawiamy szanse, ale i ryzyka, jakie niesie dla ludzi jej bezprecedensowy rozwój. W ramach wielu webinarów i podcastów, spotkamy się z naukowcami, ekspertami i praktykami, którzy w różny sposób związani są z sektorem IT. Podczas rozmów połączymy merytoryczną, ścisłą wiedzę informatyczną z zagadnieniami społecznymi i humanistycznymi.
Gościni
Maja Juchner – absolwentka Górnictwa i Geologii na Politechnice Wrocławskiej. Jednak chęć do zmian, lepszego wykorzystania swoich umiejętności analitycznych oraz wysokie ambicje zaprowadziły ją na studia podyplomowe User Experience Design/Product Design na Uniwersytecie SWPS. Analityk Biznesowy/Product Owner z doświadczeniem w branży IT, w firmie DahliaMatic tworzącej customowe rozwiązania od etapu analizy przez development do utrzymania. Na co dzień wspiera zespół w tworzeniu rozwiązań cyfrowych, wypracowuje i analizuje wymagania biznesowe z klientem. W swojej pracy lubi ciągłe wyzwania i współpracę z ludźmi. Celem zawodowym jest zdobywanie nowych kwalifikacji i ciągłe pogłębianie wiedzy z zakresu analizy biznesowej oraz zarządzania produktem. W wolnym czasie wspiera organizacje pozarządowe, chętnie gotuje dania z kuchni azjatyckiej, podróżuje również łącząc to z pracą i aktywnie spędza czas ze swoimi przyjaciółmi.
Prowadząca
Aleksandra Pszczoła – założycielka i CEO Bee Talents. W branży tech działa od 2010 roku, gdzie przeszła drogę od budowania aplikacji mobilnej, do stworzenia firmy rekrutacyjno-consultingowej. Na co dzień, razem ze swoim zespołem, znajduje najlepsze talenty dla firm z branży IT w Polsce i za granicą, szkoli rekruterów oraz pokazuje swoim klientom jak dbałość o kulturę organizacyjną wspiera realizację ich celów biznesowych. Prelegentka na wydarzeniach takich jak m.in.: Kongres Profesjonalistów HR, Warszawskie Dni Rekrutacji czy HR Camp, a także autorka artykułów poświęconych rekrutacji i employer brandingowi. “Szef HR” w roku 2014. Wydawca polskiego przekładu książki “Powerful” Patty McCord. W 2019 roku Bee Talents otrzymało wyróżnienie, w konkursie Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości, a Ola została wyróżniona w raporcie Strong Woman in IT stworzonym przez Come Creations Group. W październiku 2019 Bee Talents zostało wyróżnione w kategorii najbardziej innowacyjna agencja w konkursie Linkedin Talent Awards.
Termin i miejsce
28 listopada 2022 r.
godz. 17.00–18.00, online
Kontakt
Anna Marszałek-Głowacka
[email protected]