Strefa Technologii Uniwersytetu SWPS

Gry wideo to wprawdzie rozrywka, która towarzyszy nam od ponad pół wieku, ale jej największy rozwój przypada właśnie na obecne czasy. Nic dziwnego, że branża GameDev, zajmująca się produkcją i dystrybucją gier wideo, przyciąga specjalistów z różnych dziedzin. Przy projektowaniu gier potrzebni są przecież nie tylko programiści, ale także scenarzyści, graficy, aktorzy głosowi czy animatorzy. Tylko odpowiednie połączenie sił i umiejętności pozwala na wykreowanie produktu spełniającego oczekiwania graczy i wyprzedzającego konkurencję.

Na czym konkretnie polega proces projektowania gier? Jakie trzeba mieć kompetencje, by w nim uczestniczyć? Jak wygląda struktura branży GameDev w Polsce i w jaki sposób wpływa ona na rynek pracy? Swoją wiedzą na ten temat podzielą się producentka gier Magdalena Cielecka oraz graphic designer, ilustrator i malarz Simeon Genew, podczas webinaru organizowanego w ramach cyklu Game Design.

Spotkanie będzie realizowane na żywo – każdy może zadawać pytania. Kliknij, by wypełnić formularz zgłoszeniowy.

21 kwietnia 2023 r.
17.00–18.00
online
 

Uniwersytet SWPS w Krakowie! Już od października 2023 nowo powstały Wydział Psychologii planuje uruchomić w tym mieście studia na kierunku psychologia. Więcej informacji na stronie Uniwersytetu SWPS. W ciągu kilku najbliższych lat Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera zostanie zintegrowana z filią Uniwersytetu SWPS w Krakowie.

Ekspertka

Magdalena Cielecka

Magdalena Cielecka – producentka gier w studiu Artifex Mundi. Absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, a także doktorantka Instytutu Sztuk Audiowizualnych na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej tegoż uniwersytetu.

Ekspert

mgr. inż. arch. Simeon Genew

mgr. inż. arch. Simeon Genew – graphic designer, ilustrator, malarz – 13 lat doświadczenia w branży reklamowej, 11 lat w branży gier. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Krakowskiej. Pracował jako dyrektor artystyczny w krakowskich agencjach reklamowych i interaktywnych oraz dla polskich i zagranicznych producentów gier. Zajmuje się projektowaniem graficznym publikacji, malarstwem cyfrowym dla branży gier oraz klasycznym rysunkiem, ilustracją i malarstwem. Jest prezesem Krakowskiego Stowarzyszenia Komiksowego i członek Rady Programowej Fundacji Muzeum Komiksu. Mówi płynnie w pięciu językach.

Termin i miejsce

21 kwietnia 2023 r. 
godz. 17.00–18.00, online

Kontakt

Anna Marszałek-Głowacka
[email protected]

Zapraszamy na spotkania online

Archiwum wydarzeń

17
lutego
images/Ux_mag_camp_1175x950.jpg

Konferencja UX MAG CAMP

Webinar

Wydarzenia objęte patronatem Strefy Technologii

Nasze kanały

Sprawdź, gdzie jeszcze możesz się z nami spotkać

Zobacz także

logo strefapsycheGroup 426Group 430logo white kopiastrefa zarzadznia logo 05