Logo jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji wizualnej organizacji. Mówiąc o nim, zazwyczaj skupiamy się na jednym obiekcie, który w spójny sposób wykorzystujemy w naszej działalności. Podejściem redefiniującym to klasyczne ujęcie jest dynamiczne zastosowanie znaków identyfikacyjnych. W podcaście z cyklu „Dobry Design Działa” Mateusz Antczak, projektant z Katedry Grafiki Uniwersytetu SWPS, odpowiada na pytanie, czym są i jak działają dynamiczne znaki identyfikacyjne.
Podcastu można też posłuchać na Spotify:
- https://podcasts.apple.com/us/podcast/dynamiczna-identyfikacja-wizualna-czym-jest-i-jak-dzia%C5%82a/id1460690724?i=1000527960739
- https://soundcloud.com/user-181745606/antczak-ddd-dynamiczny-znak-podcast-2021
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/35d473e6-092f-4aab-be4e-86c9999bf9a0?_lst
Wszystkie materiały z tego cyklu znajdziesz w naszej playliście na Spotify:
Strefa Designu Uniwersytetu SWPS to projekt popularyzujący wiedzę z zakresu projektowania: produktów, architektury, wnętrz, mody i komunikacji. Pokazuje, czym jest dobre projektowanie i w jaki sposób realizuje ono konkretne potrzeby użytkowników. Więcej informacji o projekcie: design.swps.pl.
Dobry Design Działa
„Dobry Design Działa” to cykl podcastów realizowany w ramach Strefy Designu Uniwersytetu SWPS, z którego dowiesz się, czym jest dobry design, dlaczego jest on ważny oraz jaka jest rola projektanta. Gospodarzem programu jest Mateusz Antczak.
Interesujesz się designem? Dołącz do nas w grupie Strefa Designu Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Ekspert
Mateusz
Antczak
projektant działający na pograniczu teorii i praktyki designu. Zawodowo zajmuje się m.in. badaniem, projektowaniem oraz wdrażaniem programów Corporate Identity. W swojej pracy koncentruje się na projektowaniu grafiki użytkowej ze szczególnym uwzględnieniem znaku marki oraz identyfikacji wizualnych. Definiuje rolę projektanta nie jako jedynie dostawcy gotowych rozwiązań, ale przede wszystkim konsultanta, doradcy, moderatora oraz mentora. Swoją działalność dydaktyczną realizuje przy okazji warsztatów projektowych oraz współpracując z Katedrą Grafiki Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Badawczo zajmuje się wpływem szeroko pojętego designu na projektowanie i modelowanie komunikacji, w szczególności w obszarach Corporate Identity oraz brandingu.
Kontakt
Anna Marszałek-Głowacka
e-mail: [email protected]