Kluczem do podejmowania dobrych decyzji podczas tworzenia kampanii reklamowych jest nie tylko wiedza, ale także zrozumienie. Z tego względu psychologia jest bardzo ważnym narzędziem w rękach każdego marketera. Nie jest to zaskoczeniem - w końcu zachowania klientów są powiązane z jego emocjami, osobowością, potrzebami czy postawami. Jak wobec tego zarządzać informacjami o konsumentach? W jaki sposób błędy poznawcze mogą wpłynąć na decyzje zakupowe? Jak przełożyć insighty konsumenckie na realne działanie? Czy polskie agencje marketingowe korzystają z neuromarketingu? Odpowiedzi na te pytania znajduje Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland podczas spotkania ze słuchaczami studiów podyplomowych Nowoczesna Komunikacja Marketingowa na Uniwersytecie SWPS.
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do innych w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Ekspert
Wojciech Borowski
Group CEO, McCANN Poland. W 2021 został współwłaścicielem McCANN Poland oraz Weber Shandwick Poland, a w 2022 IPG Health Spark Warsaw. W październiku 2021, McCANN Poland otrzymał najwyższą liczbę punktów i tym samym zajął I miejsce, zwyciężając w rankingu agencji kreatywnych w EFFIE Awards Poland. W 2021 McCANN Poland została nagrodzona lub wyróżniona na czołowych międzynarodowych konkursach kreatywnych jak: Cannes Lions, Webby Awards, The One Show, Gerety Awards, New York Festivals, Golden Drum, Epica Awards. Z branżą kreatywną związany jest od 1996. W 2011 został wybrany Człowiekiem Europy, Havas Worldwide oraz Człowiekiem Roku Reklamy pisma Brief. W latach 2012-2016 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Przewodniczący YPO Poland kadencji 2016-2017 oraz YPO Gold Poland kadencji 2021-2022. Wielokrotnie nominowany w konkursie pisma Press od tytułu AdMan Roku. Od 2015 jest mentorem w programie Mentors4Starters. Prelegent na wielu konferencjach, festiwalach i lektor akademicki. Jest często zapraszany przez media do wypowiedzi na tematy takie jak: nowe trendy w reklamie, marketingu, komunikacji i biznesie. Absolwent Uniwersytetu Hartford w USA.