W kolejnym odcinku podcastu Innowacyjnie o innowacjach rozmawiamy projektowaniu innowacji z impaktem społecznym. Pokażemy co zrobić, aby firmy oferujące takie innowacyjne produkty i usługi spełniały oczekiwania klientów, właścicieli i jeszcze dodatkowo – beneficjentów swoich działań. Przeanalizujemy - czym różni się projektowanie „zwykłych” innowacji od projektowania innowacji impaktowych, jakie inne modele biznesowe można w takich przedsiębiorstwach zastosować oraz jakich narzędzi użyć, aby sprawdzić skuteczność nowych przedsięwzięć. Gośćmi podcastu będą tym razem dr Agata Kozłowska - kierownik Zakładu Społecznych Zastosowań Nowych Technologii na Wydziale Projektowania Uniwersytetu SWPS i prezeska uczelnianej spółki spin-off - Beviado oraz Wojciech Mróz - doświadczony przedsiębiorca, który pełni funkcję co-Directora największej na świecie sieci przedsiębiorców społecznych Ashoka.org. Wojciech aktywnie wspiera i promuje rynek impact investingu w Polsce.
Spotkanie prowadzą Patrycja Radek i Małgorzata Nadziejko - Brokerki Inwestycji Centrum Transferu Wiedzy Uniwersytetu SWPS.
W sondzie będącej częścią podcastu udział wzięli:
- Agata Kurek - właścicielka marki modowej kokoworld.pl
- Małgorzata Staniszewska - przedsiębiorczyni, producentka zdrowej żywności w ekologicznycnh opakowaniach
- Magdalena Linke-Koszek - założycielka Her Impact
- dr Patrycja Wizińska-Socha - założycielka Nestmedic
- dr Agnieszka Labus -Prezeska Fundacji Labolatorium 60+, adiunkta na Wydziale Architektury Politechniki Śląskiej
- Weronika Książek, współtwórczyni aplikacji Limpio, studentka Uniwersytetu SWPS, Kierowniczka redakcji strony internetowej Uniwersytetu SWPS
Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, SoundCloud, Lecton.
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do innych w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Cykl „Innowacyjnie o innowacjach”
Innowacje jutra. Jakie będą? Czy jesteśmy na nie gotowi? Czemu i komu będą służyć? Czy słowo, które od lat odmieniamy przez przypadki i wkładamy w każdy zakątek naszego działania ma szansę zyskać na znaczeniu? To pytania, które wymagają gruntownej odpowiedzi. Po co i dla kogo? Jak, z kim i przez jaki pryzmat? W podcaście Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS “Innowacyjnie o innowacjach” wraz z ekspertkami i ekspertami różnych dziedzin, będziemy wyciągać ważne lekcje popychające do lepszego, odważnego działania w nurcie nowej generacji innowacji.
Goście
dr Agata Kozłowska
Doktor psychologii, specjalista polityki społecznej; Prezes Zarządu Beviado Sp z o. o. - uczelnianej spółki spin-off, kierowniczka Zakładu Społecznych Zastosowań Nowych Technologii na Wydziale Projektowania SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego w Warszawie. Realizuje usługi i projekty badawczo-rozwojowe z zakresu wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających usługi psychologiczne i rozwojowe.
Wojciech Mróz
Doświadczony przedsiębiorcą wykorzystujący swoje kompetencje biznesowe w projektach, które zmieniają świat na lepsze. Pełni funkcję co-Directora największej na świecie sieci przedsiębiorców społecznych Ashoka.org. Aktywnie wspiera i promuje rynek impact investingu w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat udało mu się zbudować, a następnie sprzedać firmę, która ze średniorocznym wzrostem przychodów o ponad 800% znalazła się na 18. miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2019. Jako Anioł Biznesu wspierał również takie spółki jak www.explaineverything.com, www.kodilla.com, www.survicate.com, www.testarmy.com, www.stava.pl.
Prowadzące
Patrycja Radek
Od lat związana z rozwojem biznesów opartych na unikalnej wiedzy i innowacjach technologicznych, zajmuje się transferem technologii, rozwojem strategii i modeli biznesowych, projektowaniem produktów i usług. Jest brokerką innowacji na Uniwersytecie SWPS. Przez lata pracowała w obszarach związanych ze sprzedażą i marketingiem innowacyjnych rozwiązań i przedsiębiorstw. Jest menedżerką projektów, wykładowczynią i trenerką. Działa jako mentorka kobiet rozwijających się w obszarach STEM. Zajmuje się rozwiązywaniem skomplikowanych problemów. Zainteresowania, które zajmują ją od dawna, to innowacje, zarządzanie i rozwój zespołów, a także przywództwo w obszarach badawczo-rozwojowych – to również temat jej pracy doktorskiej. Przez 7 lat zarządzała obszarem rozwoju biznesu Wrocławskiego Centrum Badań EIT+. Była też m.in. COO Bridge East Capital – właścicielką marki Wolves Summit.
Małgorzata Nadziejko
Brokerka innowacji na Uniwersytecie SWPS, doświadczona przedsiębiorczyni, absolwentka studiów podyplomowych z Zarządzania innowacją na Uniwersytecie SWPS. Wspiera naukowczynie i naukowców w rozwoju projektów badawczych na rynku. Entuzjastka innowacji związanych z dobrą edukacją, doskonałym zarządzaniem, rozwojem innowacji opartych na rzeczywistości wirtualnej i tych, które dotyczą efektywnej komunikacji międzykulturowej.