Dlaczego najmłodsi niechętnie czytają? Innowacyjny projekt “Skuteczne zdziwienie” odpowiada na to pytanie i szuka rozwiązań, które pomogą zmienić podejście do nauki czytania i pisania dzieci w wieku przedszkolnym. Projekt sprowadza się do pobudzania dziecięcej świadomości poprzez obrazowanie głosek oraz liter prostymi dźwiękami. Jak może wyglądać innowacyjne podejście do nauki czytania i pisania? W jaki sposób przedszkole i szkoła podstawowa kształtują chęć dzieci do nauki? Co wyróżnia projekt Skutecznego zdziwienia? Jakie nowoczesne narzędzia mogą rozwiązać problemy w przyswajaniu wiedzy? Na te i wiele innych pytań odpowiadają: dr hab. Monika Wiśniewska-Kin z Uniwersytetu Łódzkiego oraz Weronika Kisiel z Uniwersytetu Łódzkiego.
Spotkanie odbyło się w ramach interdyscyplinarnej konferencji “Innowacje społeczne. Akademia – Technologia – Społeczeństwo” organizowanej przez Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu SWPS.
Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, SoundCloud, Lecton.
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do innych w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Cykl „Innowacje Społeczne”
„Innowacje Społeczne” to cykl podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS, w którym wraz z naukowcami, praktykami biznesu i przedstawicielami organizacji pozarządowych rozmawiamy o innowacjach. Poruszamy tematy związane z podnoszeniem jakości życia oraz nowatorskimi rozwiązaniami problemów społecznych.