Odpowiednia motywacja do pracy ma wpływ na to, jak wykonujemy powierzone obowiązki. Dzięki niej jesteśmy w stanie pracować szybciej i efektywniej. Ostatnie kryzysy takie jak pandemia czy wojna w Ukrainie sprawiły, że oczekiwania wobec pracodawców nieco się zmieniły. Jakiej motywacji aktualnie oczekują pracownicy? Czy istnieją ponadczasowe techniki motywowania? Które z dotychczas znanych metod uległy dezaktualizacji? Jak motywować pracowników w „trudnych” czasach? Jak menedżerowie mogą sobie radzić ze zmieniającymi się oczekiwaniami absolwentów wkraczających na rynek pracy? Na te i wiele innych pytań odpowiada Piotr Tomalak, doświadczony menedżer sprzedaży, absolwent Uniwersytetu SWPS. Spotkanie poprowadziła dr Agnieszka Golińska, psycholożka i specjalistka ds. zarządzania.
Kliknij tutaj, by posłuchać podcastu na Spotify, lub wybierz swój ulubiony serwis streamingowy: Apple Podcasts, SoundCloud, Lecton, Empik Go.
Interesujesz się zarządzaniem? Dołącz do nas w grupie Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS na Facebooku.
Cykl „Rozmowy z Liderami”
Jakim należy być liderem, aby osiągnąć sukces w dzisiejszym świecie? Jak przekonać ludzi do swojej wizji i celu? Co robić, aby zmotywować swój zespół? Jak poprzez odpowiednie przywództwo zbudować przewagę konkurencyjną firmy? Czy bycia liderem można się nauczyć? Jak rozwijać swoje kompetencje przywódcze? Na te pytania szukamy odpowiedzi w cyklu podcastów Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS „Rozmowy z Liderami”. Spotykamy się z przedsiębiorcami, menedżerami, ekonomistami, liderami zmian społecznych oraz innymi praktykami zarządzania i rozmawiamy o tym, czym jest skuteczne zarządzanie, czy da się go nauczyć i co tak naprawdę znaczy być dobrym liderem.
Gość
Piotr Tomalak
Doświadczony menedżer sprzedaży z 15 letnim stażem i zamiłowaniem do rozwoju sprzedaży w kanale gastronomii. Przed Kompanią Piwowarską w Red Bull i Coca-Cola HBC. Aktualnie stanowisko Dyrektora Marketingu Handlowego (Trade Marketing Director) w KP – lidera branży piwnej w Polsce. Wcześniej, przez 3 lata był dyrektorem ds. rozwoju gastronomii w KP. Swoją przygodę zawodową zaczynał od stanowiska przedstawiciela handlowego przechodząc przez role regionalnego kierownika ds. sprzedaży, group KAMa, dyrektora departamentów sprzedaży. Absolwent Uniwersytetu SWPS.
Prowadząca
dr Agnieszka Golińska
Doktor psychologii, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Zarządzanie. Otrzymała wyróżnienie za pracę doktorską obronioną w Instytucie Psychologii Polskiej Akademii Nauk. Prowadzi badania m.in. w zakresie zachowań organizacyjnych oraz akulturacji psychologicznej. Interesuje się losami menedżerów oraz profesjonalistów, którzy zdecydowali się na emigrację. Szczególnie bliska jest jej w tym zakresie Ameryka Łacińska, a przede wszystkim Meksyk. Zajmuje się także tworzeniem programów ewaluacji i rozwoju kompetencji w oparciu o metodę Assessment i Development Center. Ma na koncie projekty badawcze realizowane w m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce oraz USA. Przez wiele lat pracowała i prowadziła również badania naukowe w Tecnologico de Monterrey w Meksyku. Na Uniwersytecie SWPS prowadzi zajęcia z obszaru zarządzania kulturą organizacyjną, zarządzania kompetencjami, różnic międzykulturowych w biznesie oraz psychologii w zarządzaniu. Uczestniczy w projekcie ULTRAGEN. Od semestru letniego 2021/2022 pełnić będzie rolę koordynatorki kierunków Zarządzanie i Przywództwo oraz Management and Leadership I stopnia.