– Pricing to największa dźwignia zysku w firmie – mówi Grzegorz Furtak. Pricing można zdefiniować jako naukę i sztukę ustalania optymalnych cen i ich skutecznej komunikacji. Co o wpływie cyfr na metce na decyzje zakupowe mówi psychologia? Jak sprzedawcy podnoszą ceny produktów, żeby nie spadł na nie popyt? Jakie są skuteczne metody prezentacji cen? Dlaczego detaliści stosują ich 99-groszowe końcówki? O strategiach cenowych z Grzegorzem Furtakiem z pricingLAB rozmawia Adam Kowalik, kierownik kierunku Zarządzanie na Uniwersytecie SWPS.
- https://podcasts.apple.com/pl/podcast/psychologia-cen-jak-wp%C5%82ywa%C4%87-na-decyzje-zakupowe-klient%C3%B3w/id1460686479?i=1000457792089
- https://open.spotify.com/episode/2KEAjOy9SDHKSxNOuegHdf
- https://soundcloud.com/user-509252963/psychologia-cen-jak-wplywac-na-decyzje-zakupowe-klientow-grzegorz-furtak-i-dr-adam-kowalik
- https://lectonapp.com/pl/audiobook/9e81267e-030c-4f58-a15d-876dc5ba6918?_lst
Gość
Grzegorz Furtak
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel pricingLAB. Praktyk biznesu z 25-letnim stażem, który przeszedł drogę kariery od przedstawiciela handlowego do prezesa zarządu. Przez 15 lat pełnił funkcje executive: prezesa zarządu, dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży w międzynarodowych firmach, tj. Grohe, Lekkerland czy Raisio. Odpowiedzialny za sukces sprzedażowy wielu marek z branży FMCG. Absolwent prestiżowego programu Executive MBA: University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association, które wykształciły wielu liderów świata biznesu z listy Fortune 500.
Prowadzący
dr Adam Kowalik
Doradca, trener, menedżer, analityk. Specjalizuje się w strategii konkurowania firm, wywiadzie konkurencyjnym i rynkowym, symulacjach strategicznych (strategy wargame), zarządzaniu wiedzą. Pracował dla kadry zarządzającej kilkudziesięciu największych polskich firm z różnych branż. Swoją wiedzą dzieli się w trakcie praktycznych szkoleń i warsztatów. Prowadzi zajęcia na studiach MBA. Stosuje metody tzw. „active learning”, prowokuje uczestników zajęć do krytycznego myślenia. Tworzy programy rozwojowe dla menedżerów (executive education).